• Polityka transparentności

POLITYKA TRANSPARENTNOŚCI


  1. DEFINICJE
    1.1. Administrator– M-sell Firma Usługowo Handlowa Urszula Bednarz z siedzibą w Radostów Górny 57A 59-800 Lubań
    1.2. Dane osobowe – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej
    do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających
    fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną
    tożsamość, w tym wizerunek, nagranie głosu, dane kontaktowe, dane o lokalizacji, informacje
    zawarte w korespondencji, informacje gromadzone za pośrednictwem sprzętu rejestrującego
    lub innej podobnej technologii.
    1.3. Polityka – niniejsza Polityka przetwarzania danych osobowych.
    1.4. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
    2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
    1.5. Podmiot danych – osoba fizyczna, której dotyczą dane osobowe przetwarzane przez
    Administratora.
    2. PRZETWARZANIE DANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA
    2.1. W związku z prowadzoną działalnością gospodarczą Administrator zbiera i przetwarza Dane
    osobowe zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w tym w szczególności z RODO,
    i przewidzianymi w nich zasadami przetwarzania danych.
    2.2. Administrator zapewnia przejrzystość przetwarzania Danych osobowych, w szczególności
    zawsze informuje o przetwarzaniu danych w momencie ich zbierania, w tym o celu i podstawie
    prawnej przetwarzania (np. przy zawieraniu umowy sprzedaży towarów lub usług).
    Administrator dba o to, aby dane były zbierane tylko w zakresie niezbędnym do realizacji
    wskazanego celu i przetwarzane tylko przez okres, w jakim jest to niezbędne.
    2.3. Przetwarzając Dane osobowe, Administrator zapewnia ich bezpieczeństwo i poufność oraz dostęp do informacji o przetwarzaniu osobom, których dane dotyczą. Gdyby pomimo stosowanych środków bezpieczeństwa doszło do naruszenia ochrony Danych osobowych (np. „wycieku” danych lub ich utraty), Administrator poinformuje o takim zdarzeniu Podmioty
    danych w sposób zgodny z przepisami.
    3. KONTAKT Z ADMINISTRATOREM
    3.1. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail kontakt24h@msell24.pl lub adres korespondencyjny: Radostów Górny 57A 59-800 Lubań
    3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować
    się poprzez adres e-mail kontakt24h@msell24h.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Danych
    osobowych przez Administratora.
    4. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
    4.1. W celu zapewnienia integralności i poufności danych Administrator wdrożył procedury
    umożliwiające dostęp do Danych osobowych jedynie osobom upoważnionym i wyłącznie
    w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania.
    Administrator stosuje rozwiązania organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia,
    że wszystkie operacje na danych osobowych są rejestrowane i dokonywane tylko przez osoby
    uprawnione.
    4.2. Administrator podejmuje ponadto wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy
    i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków
    bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają Dane osobowe na zlecenie
    Administratora.
    4.3. Administrator prowadzi na bieżąco analizę ryzyka związanego z przetwarzaniem Danych
    osobowych i monitoruje adekwatność stosowanych zabezpieczeń danych
    do identyfikowanych zagrożeń. W razie konieczności Administrator wdraża dodatkowe środki
    służące zwiększeniu bezpieczeństwa danych.
    5. CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA
    KORESPONDENCJA E-MAILOWA I TRADYCYJNA
    5.1. W przypadku kierowania do Administratora za pośrednictwem poczty e-mail lub tradycyjnej
    korespondencji niezwiązanej z usługami świadczonymi na rzecz nadawcy, inną zawartą z nim
    umową lub w inny sposób niepowiązanej z jakąkolwiek relacją z Administratorem, dane
    osobowe zawarte w tej korespondencji są przetwarzane wyłącznie w celu komunikacji
    i rozwiązania sprawy, której dotyczy korespondencja.
    5.2. Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1
    lit. f RODO), polegający na prowadzeniu korespondencji kierowanej do niego w związku z jego
    działalnością gospodarczą.
    5.3. Administrator przetwarza jedynie Dane osobowe istotne dla sprawy, której dotyczy
    korespondencja. Całość korespondencji jest przechowywana w sposób zapewniający
    bezpieczeństwo zawartych w niej Danych osobowych (oraz innych informacji) i ujawniana
    jedynie osobom upoważnionym.
    KONTAKT TELEFONICZNY
    5.4. W przypadku kontaktowania się z Administratorem drogą telefoniczną, w sprawach
    niezwiązanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami, Administrator może żądać
    podania Danych osobowych tylko wówczas, gdy będzie to niezbędne do obsługi sprawy, której
    dotyczy kontakt. Podstawą prawną jest w takim wypadku prawnie uzasadniony interes
    Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na konieczności rozwiązania zgłoszonej
    sprawy związanej z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.
    5.5. Rozmowy telefoniczne mogą być także nagrywane – w takim wypadku na początku rozmowy
    przekazywana jest osobie fizycznej stosowna informacja. Rozmowy są rejestrowane w celu
    monitorowania jakości świadczonej usługi oraz weryfikacji pracy konsultantów, a także w celach statystycznych. Nagrania są dostępne wyłącznie dla pracowników Administratora
    oraz osób obsługujących infolinię Administratora.
    5.6. Dane osobowe w postaci nagrania rozmowy są przetwarzane:
    5.6.1. w celach związanych z obsługą klientów i interesantów za pośrednictwem infolinii,
    jeśli Administrator udostępnia taką usługę – podstawą prawną przetwarzania jest
    niezbędność przetwarzania do świadczenia usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    5.6.2. w celu monitorowania jakości obsługi i weryfikacji pracy konsultantów obsługujących
    infolinię, jak również w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną
    przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    polegający na dbaniu o jak najwyższą jakość obsługi na rzecz klientów
    i interesantów, a także najwyższą jakość pracy konsultantów oraz prowadzenie
    analiz statystycznych dotyczących komunikacji telefonicznej.
    MONITORING WIZYJNY ORAZ KONTROLA WSTĘPU
    5.7. W związku z koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia Administrator stosuje
    monitoring wizyjny oraz kontroluje wstęp do lokali i na teren przez niego zarządzany. Zebrane
    w ten sposób dane nie są wykorzystywane do żadnych innych celów opisanych poniżej.
    5.8. Dane osobowe w postaci nagrań z monitoringu oraz dane zbierane w rejestrze wejść i wyjść
    są przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia oraz utrzymania porządku
    na terenie obiektu, oraz ewentualnie w celu obrony przed roszczeniami wysuwanymi wobec
    Administratora lub ustalenia i dochodzenia roszczeń przez Administratora. Podstawą prawną
    przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6
    ust. 1 lit. f RODO), polegający na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących
    się na terenie zarządzanym przez Administratora oraz ochrony jego praw.
    5.9. Obszar objęty przez Administratora monitoringiem jest oznakowany za pomocą odpowiednich
    znaków graficznych.
    REKRUTACJA
    5.10. W ramach procesów rekrutacyjnych Administrator oczekuje przekazywania Danych
    osobowych (np. w CV lub życiorysie) jedynie w zakresie określonym w przepisach prawa
    pracy. W związku z tym nie należy przekazywać informacji w szerszym zakresie. W razie, gdy
    przesłane aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, wykraczające poza zakres wskazany
    przepisami prawa pracy, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata (art. 6 ust. 1
    lit. a RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie
    przez kandydata dokumentów aplikacyjnych. W przypadku, gdy przesłane aplikacje będą
    zawierać informacje nieadekwatne do celu, jakim jest rekrutacja, nie będą one
    wykorzystywane ani uwzględniane w procesie rekrutacyjnym.
    5.11. Dane osobowe są przetwarzane:
    5.11.1. w przypadku, gdy preferowaną formą zatrudnienia jest umowa o pracę – w celu
    wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem